Saturday, July 21, 2012

Smulkmenos smulkmenėlės...

Nuolat jaučiuosi kažkokia keistuolė, kad nesugebu greitai pamiršti, kas buvo.
Žmonės įsimyli, gyvena kartu, paskui išsiskiria ir tarsi nieko nebuvę. Gyvena toliau tarsi būtų pradėję valgyti kitą dribsnių rūšį.
Aš niekada nesugebėjau pamiršti nei vieno žmogaus, su kuriuo buvau, juk kiekvienas žmogus yra ypatingas, jo nepakeisi kitu. Kas prarasta-prarasta.
Kiekviena užsibaigusi draugystė mane žaloja, negaliu pasveikti visiškai. Todėl labai atsargiai ką nors prisileidžiu, nes pernelyg skaudu. Net paprastas seksas, nors man tokio nereikia, nes paskui trūks paprasčiausių to žmogaus bruožų.
Aš tikrai pamišusi dėl smulkmenų.
Aš žmones matau smulkmenose, kiekvieno skirtingose. Jos mane jaudina ir paskui aš jų pasigendu ir pasigesiu.
Negali vieno pakeisti kitu, nes visi mes padaryti iš nuostabiausių, gražiausių smulkmenų.

Iš "Before Sunset (2004)"

No comments:

Post a Comment